Пошук
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ

Маркетингові дослідження проводяться для одержання необхідної інформації щодо ринку - споживачів, конкурентів, товарів-замінників. Маркетингові дослідження здійснюються з метою зниження ризику, оптимізації інвестиційного процесу в наступних ситуаціях: при створенні підприємства; при освоєнні і виведенні нових товарів діючими підприємствами; при погіршенні економічних і неекономічних показників діяльності підприємства.

У результаті проведених маркетингових досліджень інвестор отримує наступні показники:

- оцінку конкурентноздатності товару;

- розмір цільового ринку;

- доцільний діапазон цін на товар;

- розмір ринкового попиту на товар;

- прогнозований обсяг продажів.

Застосування сучасних ефективних методик аналізу надає підґрунтя для розробки оптимальної стратегії позиціонування та просування.

preview
ONTU
Сайт ОНТУ+38(048)712-41-79Україна, 65039, м. Одеса, вул. Канатна, 112, каб. А-109