Маркетингові дослідження проводяться для одержання необхідної інформації щодо ринку - споживачів, конкурентів, товарів-замінників. Маркетингові дослідження здійснюються з метою зниження ризику, оптимізації інвестиційного процесу в наступних ситуаціях: при створенні підприємства; при освоєнні і виведенні нових товарів діючими підприємствами; при погіршенні економічних і неекономічних показників діяльності підприємства.
У результаті проведених маркетингових досліджень інвестор отримує наступні показники:
- оцінку конкурентноздатності товару;
- розмір цільового ринку;
- доцільний діапазон цін на товар;
- розмір ринкового попиту на товар;
- прогнозований обсяг продажів.
Застосування сучасних ефективних методик аналізу надає підґрунтя для розробки оптимальної стратегії позиціонування та просування.