Пошук
Інноваційні розробки
КЕФ-АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВИНОРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
08 липня
preview

В умовах глобалізації економіки пріоритетним є забезпечення ефективності діяльності та конкурентоспроможності підприємств, тобто їх ефективного функціонування та економічної безпеки. Даний методичний підхід до аналізу конкурентоспроможності підприємства рекомендовано до застосування на підприємствах виноробної промисловості, також може бути використаний на підприємствах інших галузей харчової промисловості.

Методичний підхід до аналізу конкурентоспроможності підприємства – КЕФ-аналіз дозволяє комплексно проаналізувати компетитівність (загальний та асортиментний показник компетитівності функціонування підприємства) та ефективність (аналіз ефективності всіх існуючих на підприємстві видів звичайної діяльності, ефективність окремих видів операційної діяльності підприємства, фінансовий стан підприємства, ефективність діяльності маркетингової служби підприємства та ефективність проведених маркетингових заходів) функціонування підприємства виноробної промисловості за допомогою системи оціночних показників, виявити резерви та розробити рекомендації для забезпечення конкурентоспроможності підприємства.

На всіх сучасних підприємствах харчової промисловості з метою забезпечення розвитку управління їх конкурентоспроможністю.

Результати та пропозиції були впроваджені у діяльність підприємств з метою розвитку управління їх конкурентоспроможністю: ТОВ «Промислово-торговельна компанія Шабо», ПрАТ «Одесавинпром», ПрАТ «Одеський завод шампанських вин».

БЮДЖЕТНИЙ 3D-ПРИНТЕР ДЛЯ УЧБОВИХ ЗАКЛАДІВ
08 липня
preview

В Україні майже відсутні виробники 3D-принтерів. В наявності лише підприємства, що спеціалізуються на крупно-вузловій збірці із застосуванням комплектуючих інших виробників. Крім того, вартість більшості наявних на ринку України 3D-принтерів є зависокою, а отже недоступні для учбових закладів. Використання 3D-принтерів у навчанні є надзвичайно важливим, оскільки розвиває творчий підхід та зменшує час між виникненням ідеї до практичної реалізації розробки в матеріалі.

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ
08 липня
preview

Маркетингові дослідження проводяться для одержання необхідної інформації щодо ринку - споживачів, конкурентів, товарів-замінників. Маркетингові дослідження здійснюються з метою зниження ризику, оптимізації інвестиційного процесу в наступних ситуаціях: при створенні підприємства; при освоєнні і виведенні нових товарів діючими підприємствами; при погіршенні економічних і неекономічних показників діяльності підприємства.

У результаті проведених маркетингових досліджень інвестор отримує наступні показники:

- оцінку конкурентноздатності товару;

- розмір цільового ринку;

- доцільний діапазон цін на товар;

- розмір ринкового попиту на товар;

- прогнозований обсяг продажів.

Застосування сучасних ефективних методик аналізу надає підґрунтя для розробки оптимальної стратегії позиціонування та просування.

Спосіб визначення муропептидів у складі бактеріальних гідролізатів
08 липня
preview

Розроблено удосконалений спосіб визначення муропептидів у бактеріальних гідролізатах, шляхом визначення вуглеводневої складової у їхній структурі за допомогою реактиву Антрона із використанням як модельних муропептидів для побудування калібрувального графіка глюкозамінілмурамілдипептиду (ГМДП). Даний спосіб забезпечує визначення цільового продукту у складі бактеріальних муропептидів, а не їхніх складових (мурамової кислоти, або низькомолекулярних пептидів). Використання ГМДП у якості модельного зразка муропептидів для побудування калібрувального графіка за участю реактиву Антрона забезпечує високу точність аналізу. Також запропонований спосіб не передбачає використання високовартісних реактивів та обладнання, що забезпечує спрощення методу та зниження його собівартості.

СПОСІБ КІЛЬКІСНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ФЕРУЛОВОЇ КИСЛОТИ У ВИНАХ
08 липня
preview

Спрощення кількісного визначення ферулової кислоти у винах і скорочення часу проведення аналізу.

ПРИСКОРЕНЕ ВИЗНАЧЕННЯ БАЦИЛЯРНИХ ЗБУДНИКІВ ХАРЧОВИХ ОТРУЄНЬ ТА ПСУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
08 липня
preview

Гігієнічна безпека харчових продуктів і продовольчої сировини та питання екологічної безпеки мають першочергову важливість для підприємств АПК, саме тому прискорене визначення збудників, що викликають харчові отруєння та псування харчових продуктів є надзвичайно актуальним. Розробка може бути використана в харчовій промисловості, біології, молекулярній біології, медицині, мікробіології у лабораторіях, які мають відповідне обладнання та кваліфікований персонал.

Методологія визначення бацилярних збудників харчових отруєнь та псування харчових продуктів побудована на проведенні полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР). Молекулярногенетична діагностика з підібраними умовами та парами праймерів дозволяють прискорити процес у порівнянні із відомими методами фенотипової діагностики регламентованих бацил у 2- 3 рази завдяки детекції специфічних генів із визначенням ентеро- та еметичної токсичності одночасно. Завдяки виявленню регламентованих мікроорганізмів, зокрема, B. cereus, а також бацил, які викликають псування харчових продуктів (Р.роlymyxa, Р.macerans) стає можливою комплексна оцінка декількох бацилярних контамінантів за розробленими схемами, які можливо реалізувати для різних груп продуктів. Запропонований підхід і методологія дозволяють точно і швидко виявити потенційно небезпечні об’єкти з контамінантами мікробіологічного походження, що важливо для визначення безпеки харчових продуктів і продовольчої сировини та екологічної безпеки, а також моніторингу якості харчових систем.

На розробку подані 2 заявки на винахід і 4 заявки на корисну модель. Отримано 1 патент на корисну модель. На всіх сучасних харчових підприємствах, на яких наявні лабораторії, в обласних ветеринарних інспекціях для контролю безпеки і якості з метою збереження і поліпшення здоров’я населення країни.

Розроблено схеми санітарно-гігієнічного дослідження з точним визначенням регламентованих бацилярних мікроорганізмів з використанням молекулярно-генетичної діагностики для різних груп продуктів.

Режими стерилізації і пастеризації для широкого асортименту консервів в різних видах споживчої тари
08 липня
preview

Розроблена технологія виробництва овоче-фруктових продуктів підвищеної харчової цінності та з поліпшеними фізико-хімічними показниками якості. При виробництві такого асортименту продукції використується сировина, яка промислово вирощується в Україні. Біологічно активні речовини (БАР), що містяться в ягодах, фруктах, овочах і в коренеплодах здатні виводити важкі метали, радіонукліди з організму, а також нейтралізувати їх негативну дію. Пектини утворюють комплекси, що зв'язують важкі метали і радіоактивні елементи, а вітаміни С і Р мають антиоксидантну дію. У наш час великою популярністю користуються продукти, збагачені βкаротином, що пов'язано з його профілактичними і радіозахисними властивостями. Потенціал природної антиоксидантної і вітамінної активності, закладений в цьому асортименті сировини, необхідно розвивати. За рахунок БАР вітчизняної сировини можна збагатити раціон новими продуктами харчування, що підвищують захисні функції організму від дії несприятливих чинників довкілля. Впровадження відбулося на СП «Вітмарк-Україна», ПАТ «ОКЗ дитячого харчування».

Розробка нового методу визначення фальсифікації антоціанозабарвлених соків
08 липня
preview

Виявлення фальсифікації традиційними методами потребує застосування комплекса методів (10-69). Тоді як розробка дозволяє встановлювати аутентичність без додаткового застосування значної кількості інших методів, що є економічно вигідним. Переваги розробки грунтуються на використанні доступного обладнання (фотоелектроколориметра) для визначення фальсифікації запатентованим способом. Метод базується на властивостях антоціанів десорбуватись з дисперсної фази соків при розведенні водою. Наукова новизна методу становить виявлена залежність унікальності властивостей та концентрації нерозчинної фракції соку (дисперсної фази) від оптичної густини системи при розчиненні. Метод може бути застосований для соків з малини, гранатів, вишні, полуниці, та ін

ONTU
Сайт ОНТУ+38(048)712-41-79Україна, 65039, м. Одеса, вул. Канатна, 112, каб. А-109